wtorek, 24 marca 2020

5 seriali, które polecam obejrzeć pod czas #zostańwdomu

Niestety rok 2020 nie zaczął się zaciekawie dla Polski, Świata - dopadła nas pandemia Koronawirusa COVID-19.

Od kilku dni rząd apeluje - #zostańwdomu. Niestety nie wszyscy mogą zostać w domu, ale część z nas może...I wśród tych "szczęśliwców" jestem też ja...

Co by tu robić tyle czasu w domku, żeby nie zwariować...Wiadomo: czas z rodzinką, generalne porządki, gotowanie, jakieś dodatkowe ćwiczenia, więcej czasu na książkę lub  oglądanie TV...



Wybrałam kilka seriali, które szczególnie mnie wciągnęły i mam nadzieje, że Wam także się spodobają.

1. New Amsterdam.


Znalezione obrazy dla zapytania: New Amsterdam
Amerykański serial,który opowiada o dyrektorze medycznym Maxie Goodwinie, któremu zależy, żeby jeden z najstarszych szpitali w Ameryce, znowu odzyskał swoją świetność. Max Goodwinie wprowadza zmiany w służbie zdrowia, zapominając o swoim zdrowiu...



2. Chirurdzy.


Znalezione obrazy dla zapytania: анатомия страсти
Serial Chirurdzy - to mieszanka filmu obyczajowego, dramatu, komedii. Serial opowiada o życiu prywatnym i zawodowym młodych lekarzy w  jednym ze szpitali w Seattle. Dla nich praca - to sens  życia, ale pomimo to między nami nawiązują się znajomości, przyjaźni, miłość . Każdy z bohaterów ma pewne tajemnice, które z czasem się ujawniają... 


3. Czarnobyl.



Znalezione obrazy dla zapytania: czarnobyl serial

Serial oparty na faktach. Pokazuję historię katastrofy jądrowej w 1986 roku w Czarnobylu na Ukrainie. 

4. Pod powierzchnią.


Znalezione obrazy dla zapytania: pod powierzchnią serial

Polski serial kryminalno-obyczajowy. Opowiada o czwórce bohaterów. Każdy z nich ma swoje życie, lęki, tajemnice. Z każdym odcinkiem, bohaterowie co raz bardziej pogrążają się w swoich sekretach...Czy Marta wybaczy Bartkowi?  A jak zbuntowana nastolatka Ola poradzi sobie w tej całej sytuacji?

5. Miasteczko Twin Peaks.


Znalezione obrazy dla zapytania: Miasteczko Twin Peaks

Powrót do "przeszłości" :) Film z lat '90. który oglądałam już mnóstwo razy, ale znowu go oglądam. Opowiada o śledztwie prowadzonym przez agenta FBI Dale'a Coopera w sprawie tajemniczego morderstwa Laury Palmer. Serial przepełniony mistyczną atmosferą, miłością, tajemnicą....

Tak właśnie wygląda Mój TOP 5 seriali. Jaki serial polecacie obejrzeć?


10 komentarzy:

  1. Z wymienionych seriali oglądaliśmy tylko pod powierzchnią, bardzo polecamy obejrzeć Pułapkę genialny serial TVN z Agatą Kuleszą.

    OdpowiedzUsuń
  2. „Chirurdzy” to jeden z moich ukochanych seriali, bardzo żałuję, że nie są dostępni na żadnej platformie streamingowej. „Czarnobyl” mnie zachwycił pod względem wykonania i poruszanej tematyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas mam nadzieję, że będzie kontynuacja "Chirurdzy".

      Usuń
  3. Chirurdzy oglądałam kiedyś i był naprawdę spoko, ale za to CZARNOBYL to serial, który każdy powinien obejrzeć. Jest naprawdę mega wciągający.

    OdpowiedzUsuń
  4. ojeny uwielbiałam pod powierzchnią! ale jakoś nie dokończyliśmy golądać... dzięki za przypomnienie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam Czarnobyl a polecam La Casa de Papel

    OdpowiedzUsuń