sobota, 7 listopada 2020

Piękne plecaki ze Skandynawii

Kilka lat temu miałam okazje mieszkać w Szwecji, a dokładnie w Sztokholmie...
Polubiłam ten kraj...Niesamowite widoki, piękna stolica i bardzo mili i życzliwi ludzie...
I właśnie w Szwecji "zachorowałam" na Skandynawski minimalizm...Dlatego jak trafiłam na stronkę z cudnymi plecakami Gaston Luga - wiedziałam, że chociaż jeden z nich musi trafić w moje łapki.



Wybór był mega ciężki, nie mogłam zdecydować który wybrać :D Ale w końcu zaczęłam myśleć "rozsądnie" i postawiłam na plecak, który idealnie będzie pasować na jesień i do jesiennych stylizacji :)
Mój wybór padł na model PÄRLAN - BROWN & SAND





Dlaczego postawiłam na ten model? Miałam kilka wymagań odnośnie plecaka i właśnie nimi się kierowałam...

1. KOLOR. Zależało mi na kolorze, który idealnie pasowałby do jesiennych stylizacji. Ten beżowy trencz i brązowe dodatki idealnie spełniają moje wymagania.



2. ROZMIAR. Nie chciałam zbyt dużego plecaka,  ale też miał być taki, do którego jestem w stanie włożyć więcej niż tylko portfel czy telefon. Pod tym względem model PARLAN idealnie spełnił moje oczekiwania, rozmiar plecaka wynosi 30 x 28 x 13.




3. FUNKCJONALONOŚĆ. Zależało mi, żeby plecak miał kieszonki, do których zawsze będę mogła "wrzucić" coś mniejszego :) oraz łatwe, a jednocześnie solidne zamknięcie. 




4. JAKOŚĆ. Jakość plecaka Gaston Luga - jest naprawdę na wysokim poziomie. Każdy szczegół jest wykonany z najlepszą starannością. 


5. DESIGN. Chciałam mieć piękny plecak, który będzie pasować do każdej stylizacji i taki właśnie mam. Jestem nim po prostu zachwycona.




Spodobał się Tobie plecak Gaston Luga i chcesz, żeby któryś z nich trafił w Twoje łapki? To mam dla Ciebie dobra wiadomość. 
Z kodem julka15 do 30 listopada dostaniesz aż 30% rabatu na zakupy w sklepie internetowym Gaston Luga i do tego jeszcze DARMOWA DOSTAWA. Także warto się śpieszyć, czas szybko ucieka 

3 komentarze:

  1. Tak myślę, że w nowym roku sprawię sobie jakiś taki piękny plecak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, myślę, że będziesz tak samo zadowolona jak i ja... Ale zastanów się, może warto skorzystać z aktualnej promocji 30% taniej z kodem julka15 + darmowa dostawa


      Usuń
  2. Nie lubię plecaków, ale za to moja siostra uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń