sobota, 22 lutego 2020

Motoryzacyjna nowość KIA - KIA XCeed

Jestem wielką fanką motoryzacji. Kocham samochody, lubię poznawać te "nowe", ale też "kręcą" mnie niektóre klasyki. O samochodach mogłabym rozmawiać godzinami...

Ale dziś chcę Wam opowiedzieć o kompaktowym, sportowym crossover, który przyciąga każdy wzrok - KIA XCeed w wersji XL. 




Dzięki uprzejmości KIA POLMOTOR w Szczecinie, miałam jazdę testową KIA XCeed 1.6T-GDI o mocy 204 KM z automatyczną skrzynią biegów 7DCT.

Już jak wjechałam na plac przed salonem, moją uwagę przykuł piękny kolor samochodu. Jest to lakier specjalny żółty metalizowany "Quantum Yellow" . Ale oprócz koloru, samochód zachwyca swoim designem. Zresztą, zobaczcie sami...


Wielkim zaskoczeniem były dla mnie siedzenia. W momencie jak usiadłam i odpaliłam silnik, siedzenie automatycznie przesunęło się do przodu, a w momencie wyłączenia silnika - przesuwa się do tyłu, żeby można było wygodnie wysiąść. Rewelacja!

A środek..mmm...boski...Wnętrze wykonane z dobrej jakości materiałów, deska rozdzielcza zachwyca swoim designem, wielki wyświetlacz LCD komputera pokładowego. 



Bardzo mi się spodobał kolor i szycie tapicerki. Jest to tapicerka skórzano-materiałowa z żółtymi przeszyciami "Yellow Splash". Pięknie to wygląda.

Sama jazda jest bardzo przyjemna i sprawia niesamowitą frajdę. Samochód ładnie się zachowuje w mieście i świetnie radzi sobie w trasie. Przy większych prędkościach - nie odczuwa się rzeczywistej prędkości, dopiero patrząc na prędkościomierz zdajesz sprawę, z jaką prędkością jedziesz 🙈 Tryb sportowy zachwyca, idealny dla mnie  :D 





Wyposażenie wersji XL - to już totalny full wypas, jest wszystko: podgrzewane szyby, siedzenia, lusterka, kamerka cofania, nawigacja, elektryczny hamulec postojowy z funkcją Auto Hold, funkcja Start-Stop, asystent utrzymania jazdy ruchu i wiele innych "bajerów".

Jazdę testową oceniam za udaną. To było fantastyczne doświadczenie, szkoda tylko, że krótko...Wiem, że się powtarzam, ale jazda KIA XCeed - to czysta przyjemność i za każdym razem będzie niedosyt 😃 


Serdecznie podziękowania dla KIA POLMOTOR w Szczecinie za możliwość przetestowania tego motoryzacyjnego cuda, a dla Pana Marcina - za otrzymanie odpowiedzi na wszystkie moje pytania.

KIA XCeed występuje w różnych wersjach. Więcej informacji znajdziecie na stronie producenta 
https://www.kia.com/pl/modele/xceed/prezentacja/




31 komentarzy:

  1. Autko prezentuje się bardzo fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Auto wygląda rewelacyjnie. Prawdziwe cacko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ❤️ Takie cacko w garażu - prawdziwe marzenie

      Usuń
  3. Kochana, auto wygląda świetnie! Fajnie, że miałaś okazję przetestować. Teraz masz świetne wspomnienia ❤ Życzę Ci jak najwięcej takich chwil ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ❤️ To była świetna przygoda

      Usuń
  4. Ilość bajerów potrafi przyprawić o zawrót głowy :D
    Co do deski rozdzielczej, dla mnie jest zbyt prosta i uboga pod względem prezencji.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ten zawrót głowy przy takiej ilości bajerów nie unikniony 😁

      Usuń
  5. Co do wygladu tego auta - podoba mi sie :) I kolor ten nie czesto spotykany :). Mysle, ze to jedna z najlepszych marek samochodowych, stylowe i dobre samochody z tego, co widzialam i slyszalam..
    Pozdrawiam ! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnimi latami Kia bardzo poszła do przodu. Od kilku lat Słuzbowo użytkuje Kia RIO i z ręką na sercu polecam ten samochodzik.

      Usuń
  6. Takie auto jest moim małym marzeniem. A marzenia się spełnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, marzenia się spełnia :) A mi też się marzy to cudeńko

      Usuń
  7. Podobają mi się auta tej marki. Pewnie wybrałabym czerwone. Na autach w ogóle się nie znam, dla mnie ma być 'ładne' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Auta tej marki są naprawdę dobre. Na co dzień służbowo użytkuję KIA RIO i jest niezawodna

      Usuń
  8. no ja nie jestem fanką, ale po patrzeć można ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można ❤️ ale lepiej poczuć moc tych 4 kółek

      Usuń
  9. Jest idealna! Coś czuję, że to nie pierwsza jazda !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Jest idealna. Pierwsze "testowa" jazda, oby nie ostatnia 🙈

      Usuń
  10. to musiało być na pewno fajne przeżycie. ja to nawet prawka nie mam, ale czas najwyższy zrobić, bo przy dwójce dzieci + praca będzie niezbędne !! a kolor auta przypadł mi do gustu. świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było niesamowite przeżycie i świetna przygoda :)

      Usuń
  11. Fajny ma kolor ;D Nigdy nie jeździłam Kia zawsze bardziej a amerykańskich autach gustowałam może dlatego że zaraz mówią drogie części :d Ogólnie zapowiada się fajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez ostatnie lata pokochałam KIA, a ten model urzekł mnie na 100%

      Usuń
  12. O mamo! Jeździłabym. 😊 a kocham te samochody od kiedy brat uczył mnie jeździć na nim. Super autko. 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Na samochodach się nie znam, ale trzeba przyznać, że prezentuje sie przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezentuje się pięknie, ale komfort jazdy zachwyca jeszcze bardziej ❤️

      Usuń
  14. 27 year-old Accountant III Standford Rand, hailing from Schomberg enjoys watching movies like Prom Night in Mississippi and Bird watching. Took a trip to Rock Art of the Mediterranean Basin on the Iberian Peninsula and drives a Ford GT40 Prototype. mozesz sprobowac tego

    OdpowiedzUsuń